support

Forum Navigation
Forum breadcrumbs – You are here:Support ForumForums: spacedesk assistanceSatın alma
Please or Register to create posts and topics.

Satın alma

Merhaba ben Türkiye’den yazıyorum uygulamanızı playstore üzerinden aldım. Ödemeyi Vodafone aracılığıyla yaptım. Burada iki sorunun var Vodafone benden beş defa ödeme almış. Ama uygulamayı yinede pro sürümde kullanamıyorum. Birincisi yaptığım ödemenin dördünün geri ödenmesini talep ediyorum. Uygulamayı da kullanmak istiyorum. Beş defa ödeme yaptığıma dair ekran görüntüsü. Ayrıca Vodafone sorunun sizden kaynaklandığını belirtti

Uploaded files:
  • You need to login to have access to uploads.

Hi @omer-2,

Can you provide the email you used to purchase the business license with? Thank you.

omerkoruyannn07@gmail.com

Hi @omer-2,

Do you remember the date when you did the purchase and did you receive an email confirming the purchase?

Hayır herhangi bir e posta gelmedi. Vodafone ile görüştüm ödemeyi karşı tarafa ilettik dedi. Ödeme yaptığım tarih 28.09.2025. Türkiye saati ile 10.00 civarı. Çok anlamsız bir şekilde ödeme yöntemlerinde problem var. Neden beş defa ödeme alındığını da anlamış değilim. Ayrıca öğretmenim. Uygulamayı okulda kullanacağım. Hem paramdan oldun hemde pro sürüme geçemedim.

Hi @omer-2,

We cannot find any record of payment on that date and from where you are. Unless you can provide us an Order ID from your Google Play Store account, you will have to contact Google Support. Thank you.

Az önce Vodafone ile görüştüm ısrarla size ödeme yaptıklarını söylediler.

Tamamdır hata Google tarafından kaynaklı. Acaba Windows ve Windows arasında ekran yansıtma gelecek midir. Bir de bunu xianomi TV box ta kullanabiliyor muyuz.