Spacesk Touch funktioniert nicht mehr , funktioniert nur auf relative postition
Quote from LetsSebTV on 07/01/2025, 22:08Hallo ich habe alles versucht deinstalliert installiert aber seit paar stunden geht kein touch mehr auf mein android tablet.. nur auf relative position statt auf absolute
Hallo ich habe alles versucht deinstalliert installiert aber seit paar stunden geht kein touch mehr auf mein android tablet.. nur auf relative position statt auf absolute
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Quote from spacedesk Renz on 08/01/2025, 02:50Hi @letssebtv,
You can change the Touch Input Type in the Android Viewer to Absolute Touch by tapping the floating menu on the main page, then go to Input Devices > Touchscreen > Touch Input Type.
Hi @letssebtv,
You can change the Touch Input Type in the Android Viewer to Absolute Touch by tapping the floating menu on the main page, then go to Input Devices > Touchscreen > Touch Input Type.
Quote from LetsSebTV on 08/01/2025, 14:48Das habe ich gemacht keine auswirkung, es ging auch noch bis nach nen windows update. Kann es sein das ich irgendwas bei meinen win11 einstellen muss? Es geht mit relative touch ja, aber immer raustaben . Nervt halt. Sie können nichts dafür ich schätze ihre arbeit^^
Das habe ich gemacht keine auswirkung, es ging auch noch bis nach nen windows update. Kann es sein das ich irgendwas bei meinen win11 einstellen muss? Es geht mit relative touch ja, aber immer raustaben . Nervt halt. Sie können nichts dafür ich schätze ihre arbeit^^
Quote from spacedesk Renz on 09/01/2025, 03:28Hi @letssebtv,
For further analysis of the issue, please send us the logs of your server machine by opening the spacedesk Driver console and clicking on Diagnostics then follow the steps below:
1. Download the DebugView.
2. Check the Diagnostic Collection box.
3. Reproduce the issue. For your case, try with relative touch and absolute touch.
4. Uncheck the Diagnostic Collection box.
5. Click “Save All Information” button (this might take a while to finish).
6. Compress/Zip the folder which contains the logs, then attach to your next reply to this post. If the folder exceeds 512kb, you may upload it to Dropbox or GDrive then include the download link on your next reply.Thank you.
Hi @letssebtv,
For further analysis of the issue, please send us the logs of your server machine by opening the spacedesk Driver console and clicking on Diagnostics then follow the steps below:
1. Download the DebugView.
2. Check the Diagnostic Collection box.
3. Reproduce the issue. For your case, try with relative touch and absolute touch.
4. Uncheck the Diagnostic Collection box.
5. Click “Save All Information” button (this might take a while to finish).
6. Compress/Zip the folder which contains the logs, then attach to your next reply to this post. If the folder exceeds 512kb, you may upload it to Dropbox or GDrive then include the download link on your next reply.
Thank you.